Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Treść nie może mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Wielkość czcionki:
Kolor czcionki
Formatowanie jest włączone
[url] jest wyłączony
Emotikony są włączone
Wyłącz formatowanie
Wyłącz emotikony
Kod potwierdzający
Kod potwierdzający:
Aby zapobiec automatycznym rejestracjom, wymagamy, żebyś wpisał oba podane słowa do pola tekstowego umieszczonego pod nimi.
   

Wyświetl wiadomości w tym wątku - Zmiana siedziby stowarzyszenia - umowa i obowiazki podatkowe
Autor/ka Wiadomość
  Tytuł:  Zmiana siedziby stowarzyszenia - umowa i obowiazki podatkowe  Cytuj
Dzień dobry
Musimy zmienić adres siedziby stowarzyszenia.
Dotychczas było to mieszkanie byłego prezesa, a chcemy przenieść adres do mieszkania babci jednego z członków.
Adres dotychczasowy jak i nowy są tylko na potrzeby rejestrowe. Żadna działalność Stowarzyszenie nie będzie tam prowadzona.
Pytanie:
- czy umowa użyczenia mieszkania babci musi być podpisana pomiędzy właścicielką a stowarzyszeniem czy pomiędzy właścicielką a jej wnukiem?
- użyczenie będzie w całości nieodpłatne, bez ponoszenia ze strony stowarzyszenia żadnych opłat (czynsz, liczniki, itp),
Czy w związku z tym powstaną dla właścicielki lub stowarzyszenia jakiekolwiek obowiązki podatkowe i jeśli tak to jakie? I czy taką zmieną trzeba zgłaszać gdzieś poza KRS? Urząd Skarbowy pozostanie ten sam co poprzednio.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Wiadomość Dodano: poniedziałek, 22 października 2018, 09:30


cron