Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Wiadomości: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor/ka Wiadomość
 Tytuł: Szukam osoby popierające zniesienie awansu zawodowego nauczy
WiadomośćDodano: wtorek, 7 września 2010, 20:10 
Jestem nauczycielem mianowanym od lat z nadania. Mógłbym już dawno starać się o stopień awansu nauczyciela dyplomowanego, ale od samego początku nie godziło się to z moimi przekonaniami. Przed czterema laty dyrektor szkoły namówił nie na rozpoczęcie ścieżki. W międzyczasie rozchorowałem się i tak przerwałem swój awans. Myślę jednak, że i tak nie ukończyłbym ścieżki, gdyż szczerze powiedziawszy nie mogłem się do tego zabrać jak należy. Bo i jak można robić coś jak należy, jeśli nie ma się do tego przekonania i jeśli nie wierzy się w to co się robi.
W tym roku postanowiłem, że nie będę ubiegał się o wyższy stopień awansu zawodowego i nie będę robił z siebie idioty.
Postanowiłem jednak szukać innej drogi: chce walczyć z tym bzdurnym przepisem i do tej walki poszukuję współpracowników.
Jestem pewien, że w społeczności nauczycielskiej znajdzie się wiele osób, które podzielają moje zdanie i wspólnym wysiłkiem rozpoczniemy prace od podstaw, pracę trudną, ale myślę, że nie daremną.
Pozdrawiam wszystkich nauczycieli, pragnących podjąć tę walkę i nie tylko.
Krzysiek K.

Zgłoś tą wiadomość

Tytuł: Re: Szukam osoby popierające zniesienie awansu zawodowego nauczy
WiadomośćDodano: sobota, 11 września 2010, 05:31 
Popieram Cię. Brak mi słów aby pisać o upokorzeniu jakie mnie w życiu dotknęło - żeby robić ten cholerny awans.

Zgłoś tą wiadomość

WiadomośćDodano: sobota, 11 września 2010, 18:57 
To o czym Pan pisze, to święta racja. W oświacie przez ostatnie 10 lat zatracono wszelkie wartości , wzorce do naśladowania. Teraz liczy się tylko szmal i ten, kto ma szersze łokcie do rozpychania.
Dla mnie nauczyciela z wieloletnim doświadczeniem, mistrzem w swoim zawodzie również jest upokorzeniem stawać przed Komisja Oświatową i dokumentować mój dorobek.