Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Wiadomości: 1 ] 
Autor/ka Wiadomość
 Tytuł: giodo/rodo / polityka bezpieczeństwa
WiadomośćDodano: sobota, 10 marca 2018, 09:49 
Jesteśmy niewielką organizacją, fizycznie nie mamy odrębnej siedziby, nie mamy sprzętu, mamy za to kilkudziesięciu członków. Mamy więc zbiór danych osobowych (imię, nazwisko, dane kontaktowe). Nie musimy go rejestrować, ale musimy mieć politykę bezpieczeństwa itd. Dostępne wzory (m.in. na portalu ngo.pl) odnoszą się do organizacji mających fizyczne siedziby, sprzęt, administratora danych osobowych itp. i mają się nijak do specyfiki małych organizacji, rad rodziców itp. czy ktoś ugryzł ten temat, może coś pomóc?


Zgłoś tą wiadomość
Góra
  
Cytuj  
Wyświetl wiadomości nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Wiadomości: 1 ] 

Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich wiadomości

Szukaj:

Masz konto? Wpisz nazwę użytkownika i hasło

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  
cron