Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Wiadomości: 1 ] 
Autor/ka Wiadomość
Zobacz profil
 Tytuł: Zmiana siedziby stowarzyszenia - umowa i obowiazki podatkowe
WiadomośćDodano: poniedziałek, 22 października 2018, 09:30 
Offline

Dołączył(a): poniedziałek, 22 października 2018, 09:27
Wiadomości: 1
Dzień dobry
Musimy zmienić adres siedziby stowarzyszenia.
Dotychczas było to mieszkanie byłego prezesa, a chcemy przenieść adres do mieszkania babci jednego z członków.
Adres dotychczasowy jak i nowy są tylko na potrzeby rejestrowe. Żadna działalność Stowarzyszenie nie będzie tam prowadzona.
Pytanie:
- czy umowa użyczenia mieszkania babci musi być podpisana pomiędzy właścicielką a stowarzyszeniem czy pomiędzy właścicielką a jej wnukiem?
- użyczenie będzie w całości nieodpłatne, bez ponoszenia ze strony stowarzyszenia żadnych opłat (czynsz, liczniki, itp),
Czy w związku z tym powstaną dla właścicielki lub stowarzyszenia jakiekolwiek obowiązki podatkowe i jeśli tak to jakie? I czy taką zmieną trzeba zgłaszać gdzieś poza KRS? Urząd Skarbowy pozostanie ten sam co poprzednio.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.


Zgłoś tą wiadomość
Góra
  
Cytuj  
Wyświetl wiadomości nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Wiadomości: 1 ] 

Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich wiadomości

Szukaj:

Masz konto? Wpisz nazwę użytkownika i hasło

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  
cron