Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Wiadomości: 1 ] 
Autor/ka Wiadomość
 Tytuł: koszty obsługi bankowej - sprawozdanie z wykonania zadania p
WiadomośćDodano: sobota, 20 stycznia 2018, 11:13 
Jestem w trakcie sporządzania sprawozdania z wykonania zadania publicznego. Mam problem z działem 5. Zestawienie faktur a dokładnie punkt II Koszty administracyjne. Jak ująć w tej części koszty obsługi bankowej? Każdą opłatę za prowadzenie rachunków oddzielnie? Czy można to ująć zbiorczo za cały rok? Tylko co wtedy wpisać w pozycji "data zapłaty"?


Zgłoś tą wiadomość
Góra
  
Cytuj  
Wyświetl wiadomości nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Wiadomości: 1 ] 

Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich wiadomości

Szukaj:

Masz konto? Wpisz nazwę użytkownika i hasło

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie  
cron